That should be me - kap 10


.. och sen somnade vi. Jag vaknade av att Justins mobil ringde. Jag skakade på han ..

- Mmmmm , mumlade han.
- Din mobil har ringt flera gånger, svara!

Det hade slutat ringa, han tog upp mobilen och kollade på klockan.

- Shit ! Mitt flyg går om 2 timmar jag måste skynda mig. Sa han och kollade ledset på mig.
- Okej .. Du är tillbaka på söndag va?
- Ja, och då ska jag fixa någon speciell överaskning till dig! Sa han och log.
- Haha, men du får ringa och smsa nu när du är borta!
- Självklart, sa han och kysste mig.

Jag följde med honom ner medans han klädde på sig. Han kollade upp på mig och jag kände att en tår föll ner för min kind. Han torkade bort den och stirrade in i mina ögon, sen kysste han mig.

- Jag ... Jag älskar dig, sa han och kollade på mig.
- Jag älskar dig också, sa jag och log samtidigt som jag snyftade till.
- Vi kommer vara med varandra innan du vet ordet av det gumman, sen har vi hela sommarlovet framför oss!

Sen kysste han mig och satte sig i bilen och åkte iväg. Jag gick upp på mitt rum och böt om till bikini, sen ringde jag upp Nathalie.

- Hej, du får bo hos mig i veckan haha! Vill inte sova själv.
- Jo det är lungt, vart är justin?
- Han har ju åkt ..
- Juste, när e han hemma? sa nathalie
- På söndag.
- Men äsch det är inte så länge, sen kan du ju va me han hur länge som helst för vi har ingen skola efter det! Sa Nathalie och man kände glädjen i hennes röst!
- Jaja! Kom hit nu!

Sen la jag på och såg att ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0