That should be me - kap 11



.. Att jag hade fått ett sms " Jag saknar dig redan / din pojkvän ♥ " 

- Awww ..

Jag svarade " Din flickvän älskar dig "

Jag låg och solade ett tag, sen såg jag Nathalie komma mot mig.

- Kan inte vi gå till stranden, det är ju jätte varmt ute !
- Jo visst, ska bara packa väskan.

Jag gick upp och plockade ner lite saker i väskan , en borste, en handukk, lite pengar, solglasögon , och kräm , sen min ipod såklart. Sen gick jag ner.

- Kommer du kvinna? Ropade jag.
- JAPP!

Så låste jag dörren så gick vi in i bilen och åkte iväg. Påvägen stannade vi förbi vid Starbucks och köpte ice tea och lite annat gott. Sen när vi väl var framme låg vi och solade och snackade.

- Så hur är det mellan dig och Daniel, frågade jag och kände att det var ett litet tag sen vi pratade.
- Nej jag vet inte, vi snackar typ inte och han är jätte dryg. Och jag har börjat tappa känslorna för honom.
- Äsch då! Vi hittar någon annan åt dig!

Precis då kom det fram 2 killar till oss och ena sa ;

- Är inte du Justins flickvän? Du va väl hans OLLG också?
- Jaaa .. vilka är ni?
- MEN HALLÅ?! Det är ju ryan och chaz!! Sa Nathalie som om att det vore en självklarhet.
- Aa, hah vi är Justins bästa kompisar. Vi bor här i stratford, så såg vi er och tänkte att vi kunde lära känna varandra med tanke på att vi säkert kommer spendera rätt mycket tid med varandra när Justin kommer. Sa han som tydligen va Ryan.
- Jo det kan vi väl, ni kan ju sitta med oss. Sa Nathalie och log.

Vi snackade ett tag och det visade sig att dom också skulle fylla 20 snart och att båda bodde ca 10 minuter ifrån mig, så det var ju rätt nära! Vi hade även många gemensamma intressen. Jag tog fram min iphone och gick in på justins twitter. " I miss you @Jaszmyn , i love u ♥ " Jag twittrade och skrev " I miss you to my man! "
Sen ringde telefonen , det var ..

Kommentarer
Postat av: Kate

Jättebra novell!! Men det går lite fort fram så tycker att dom ska bråka snart elr nåt! Typ att Jasmine ser en paparazzibild på Justin å en annan tjej å då blir Jasmine arg å så kmr en annan kille å flörtar med Jasmine å så kysser dom varandra....bara ett förslag ;) haha men verkligen jättebra skrivet annars :D kram!

2011-01-10 @ 22:51:01
Postat av: Sara

DET VAR VEM?!<3

2011-01-10 @ 22:53:00
Postat av: NM

Skitgrym novell! (Y) fortsätt så.

2011-01-11 @ 21:20:10
URL: http://jagheternatalija.blogg.se/
Postat av: tess

Åh, mer :) Förresten, jättefin header/design.

2011-01-11 @ 22:43:35
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Sally

Meeeeerr nuuu!!!!

2011-01-12 @ 16:12:09
Postat av: ReBecca

Jättebra novell! Ska börja följa den nu! :D

2011-01-12 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0