That should be me - kap 12


Jasmine och hennes mamma (Miley cyrus får vara Jasmine från o med nu)

...
mamma.

- Hej älskling, gud vad jag saknar dig! Sa mamma
- Heeej mamma, jag saknar dig med! När kommer du hem?
- Jag är faktiskt hemma om 20 minuter, vill du träffas i stan så kan vi äta?
- Aa, Nathalie följer med! Vi ses vid pasta restaurangen!
- Puss

Så la jag på och började snabbt packa ihop min väska.

- Vad är det, frågade Nathalie.
- Mamma är påväg hem! Vi ska träffa henne i stan och äta, sa jag och log.
- Aha ok , sa Nathalie och började packa sin väska.
- Men hörni grabbar vi kan väl ses senare ikväll, ni kan komma hem till mig eller något så kan vi bada
- ja visst ! Sa chaz

Sen tog vi deras nummer, sen åkte vi iväg till stan. Vi parkerade bilen och jag såg mamma stå där och vänta. Jag sprang fram till henne och kramade henne, det var rätt länge sen vi sågs! Precis då ringde Justin.

- Hej älskling, sa jag glatt.
- Heej gumman, joo det är så att jag kommer komma hem 2 dagar tidigare.
- Jaaa! och då kan du träffa min mamma också innan hon åker!
- Aa, men du vi måste prata om en sak när jag kommer hem. Sa han och lät lite orolig.
- Vadå?
- Vi tar det sen, ska uppträda nu. Puss
- Puss

Sen la jag på. Vad kunde det ha varit? Äsch jag lär väl märka sen.

- Vem va det? Sa mamma och log
- Det va Justin. Sa jag och rodnade
- Justin vem?
- Bieber ...
- Han dendär kända tonåringen?
- Ja .. och även känd som min pojkvän, sa jag och log lite nervöst.
- Men va? Ne nu får du ta och berätta allt, gud så mycket som händer när jag är borta! Sa hon och log

Jag berättade allt medans vi satt och åt, sen åkte vi och handlade en massa gott och åkte hem och hade tjejkväll. Gud vad jag hade saknat mamma!


Det här kapitlet vart rätt dåligt men jag kände att jag va tvungen att göra ett, har 39 graders feber just nu och mår rätt dåligt! Men det kommer troligtvis ett kapitel imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Den var bra! :D skriv mer. och krya

2011-01-13 @ 23:40:21
Postat av: Kate

Hoppas du blir frisk snart :) <3 nej då det va jättebra! :D

2011-01-14 @ 12:22:20
Postat av: Therese

Det var jättebra :) Krya. <3

2011-01-15 @ 13:39:55
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: tess

Hellu, mer ? :) vi vääntar <33333 hihihi<33 jättebra novell!!! :D Kram

2011-01-19 @ 23:07:32
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver jättebra! läs gärna min och säg vad du tycker :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0