That should be me - kap 2




- " Just arrived to stratford and bought a Witamin water at starbucks .. Mmm my favorite ! ". Shit han är ju redan i Startford!

Vänta, nej .. eller? Kunde det varit han? Nej, antagligen inte..
Vi va framme i stan och gick till H&M, jag hittade det jag ville ha på engång! En assnyg tshirt med englands flagga, och sen en vanlig beige cardigan. Sen hade jag ett par shorts hemma som jag kunde ha på mig, och ett par lårhöga stövlar. Dock tog det lite längre tid för Nathalie.

- Komigen nu blixten! Det är snart stängningsdags.
- Men jag hittar ju ingeeet ! sa Nathalie och stönade.
- Vi åker hem till mig så får du låna nåt av mig, jag tror jag vet vad du kan ha på dig.
- Skit bra! Sa hon och sken upp igen.

Vi satte oss i bilen och åkte hem, när vi var framme så gick vi upp på mitt rum och jag sprang in i duschen. Sedan var det Nathalies tur. Medan hon stog i duschen satte jag mig vid datan och slog upp twitter och skrev " Going to @Justinbieber 's concert here in stratford tomorrow, my friend forces me to lol. " Sen kollade jag runt lite på facebook sen satte jag mig vid TV:n och satte på Dear john och hällde upp en skål med chips. Sen kom Nathalie och satte sig sen somnade båda helt plötsligt i soffan.

Jag vaknade på morgonen runt 12 och satte mig och åt frukost och samtidigt satt jag vid datan och kollade twitter och såg att ingen mindre än Justin Bieber hade RTat mitt inlägg. Kunde inte låta bli att le! Sen hoppade jag in i duschen och tvättade håret och rakade benen osv. Efter ett tag väckte jag Nathalie.

- Upp och hoppa solstrålen, det är justin biebers konsert idag. Sa jag och skakade om henne lite.

Hon sa ingenting utan hon log bara mot mig, dedär stora underbara leéndet som kunde få vem som helst glad.

- Jag måste ju erkänna att jag faktiskt är lite taggad på att gå på konserten, han är ju rätt söt! Sa jag.
- RÄTT SÖT?!?! Han är ju typ världens snyggaste .. fast Daniel kanske är lite snyggare , eller ja vet inte. Äsch skitsamma, sa hon och rodnade.

Jag satte på Somebody to love på högsta volym och vi började dansa och springa runt, Nathalie hoppade in i duschen och jag började måla naglarna. Det fick bli helvita naglar. Sen när hon kom ut började hon locka mitt hår. Tillslut var båda klara och det var en timme kvar tills vi skulle börja åka. Vi bestämde oss för att ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Great work Girl!! ))

2011-01-10 @ 06:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0