That should be me - kap 3


Nathalies & Jasmines outfits

.. Att åka och äta på KFC, sådär lagom tjocka innan konserten. Vi åkte dit och åt och tog det lungt tills det var cirka en halvtimma kvar. Då åkte vi till stället där det skulle vara och gick in, vi hade VIP biljetter med tanke på att vi vunnit dom från en radio tävling. Så vi fick gå först och så ställde vi oss längst fram. Efter några minuter började det ösa in folk och snart så va hela stället fullt!

- Snart börjar det, sa Nathalie och såg lycklig ut.

och precis då släcktes alla lampor och de börja komma musik ur högtalarna och de kom en massa rök ur scenen och lila strålkastarljus.



Alla började skrika och JB började sjunga på baby och sen fortsatte han med resten av sina låtar. Sen när låten somebody to love var klar så vevade Nathalie så mycket med händerna så hon råka smälla till mitt öga så de börja rinna en massa tårar.

- OJ förlåt gumman! skrek hon.
- Det gör inget samtidigt som jag försökte få bort mascaran under ögonen.

Då pekar justin bieber på mig och två män kommer och bär upp mig på scen. Nathalie står helt chockad med öppen mun och stirrar på mig, vilket alla dom andra tusen tjejerna också gjorde men det tänkte inte jag på. Sen bad han mig sätta mig på stolen och så började han sjunga OLG för mig, när han sjungt klart frågade han varför jag grät och sa att jag borde va glad över att se han istället. Och när jag berätta att det var för att jag fick en smäll så skämdes han lite. Sen när han skulle krama mig och säga hejdå viskade han :

- Kan inte du vänta backstage på mig, så kommer jag snart? Ska bara sjunga klart 1 låt.
- Jovisst , svarade jag och såg ut som ett frågetecken.

Jag gick in på toa backstage och fixade till sminket och när jag kom ut så kollade jag min mobil så hade jag fått ett sms från Nathalie där det stog " jag åker hem till dig, vi ses efter då får du berätta allt. Puss ♥ " Sen när jag kollade upp från mobilen så stog Justin där och log.

- Jag är klar nu, sa han och kollade på mig.
- Jaha och varför skulle jag vänta här? sa jag och såg fortfarande ut som ett frågetecken.
- Joo jag undrade om du ville gå ut och äta eller nåt.
- Med dig?
- Ja, vill du inte? frågade han och kollade ner
- Nej jag menade inget illa jag har bara lite svårt för att ta in det som precis har hänt och det du säger nu.
- Men vill du, vi kan bara ta det lungt. Jag bjuder , sa han och försökte le.
- Äsch, varför inte sa jag och log tillbaka.
- Okej bra jag ska bara gå och byta om sen kommer jag, tar max 5 minuter! Sa han och sprang iväg.

Jag satte mig på soffan och tog upp mobilen och smsade Nathalie.. " Justin bieber vill gå ut och äta med MIG!!?! Han e sötare i verkligheten. Jag smsar sen, vet ej när jag kommer hem. Be Daniel komma över, puss."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0