That should be me - kap 4



- Kommer du?
- Im omw, sa jag och stoppade ner mobilen i fickan.
- Vart ska vi då? Frågade jag.
- Vet inte vad tycker du?
- Spelar faktiskt ingen roll, jag vet ett rätt så avskilt ställe bredvid mig med rätt så goda hamburgare om du är sugen på det.
- Jo dit kan vi åka, har du bil?
- Aadå, vi kan ta den. Sa jag och log

Vi gick ut till parkeringen och satte oss i bilen och sen åkte vi mot mig.

- Så .. du grät alltså inte pga att du såg mig? Sa justin och lät lite små chockad.
- Nej min kompis viftade så mycket med armarna så råka hon smälla till mig så börja de rinna tårar från ena ögat haha.
- Men vadå så du är inget fan? frågade han.
- Jo , eller alltså du är ju bra och så men ah det är typ det. Jag kom egentligen bara till konserten för att Nathalie tvingade mig.
- Aha, sa justin och lät lite besviken.
- Men du är jätte bra! Jag menar det, sa jag och försökte le.
- Tack, sa han och skrattade. Men det är ju iofs skönt att du inte är ett fan, skulle vart lite jobbigt då.
- Joo ja förstår, Föressten du va inte inne på starbucks och köpte witamin water av mig idag va?
- Jo det var jag, därför jag va tvungen att twittra om det så du skulle se det. Haha

Jag skrattade lite tyst sen så parkerade jag bilen sen gick vi in till hamburgerrestaurangen.

- Du kan sätta dig så hämtar jag menyerna, sa jag.

Han gick och satte sig så ringde jag Nathalie.

- OMB! Jasmine du måste berätta ALLLLTTTT!!!!
- Vi är och äter just nu och han är så otroligt sööööööt. Jag vet inte när jag kommer hem men är du hemma hos mig nu?
- Aa fast jag ska till Daniel snart.
- Oooh okej glöm inte att skydda dig sa jag och skrattade.
- Men Ha-ha , ring mig sen! Puss

Ja la på och gick tillbaka till bordet, sen kom en servitör och vi beställde maten.

- Så bor du här eller? Frågade han.
- Japp, här i stratford. Var bor du?
- Atlanta, sa han och verkade lite ledsen
- Hur länge är du kvar här då?
- I tre dagar till sen åker jag tillbaka till Atlanta men sen kommer jag tillbaks hit efter 5 dagar.
- Amen då har jag sommarlov, gud så skööönt att gå ut skolan! Så fyller jag år snart också.
- Jaha hur mycket fyller du?
- 19
- Jag fyller 20 snart, sa han med lite skrytsam röst.
- Åååh tur ..


Fan vad hon är snygg! Tur att jag kommer va här hela sommarlovet så jag kan spendera lite tid med henne. Eller aa det beror ju på om hon spendera den med mig..

- Hahaha
- Vad är det? Frågade hon och kolla up.
- Du har lite dressing på näsan, låt mig ta bort det. Sa jag och skrattade.
- Haha typiskt mig..

Sen såg jag det blixtra till lite och kollade åt sidan och vem satt inte där utom Perez hilton, världens jobbigaste paparazzi/skvallerbloggsdrivare!

- Kom vi går här i från, sa jag.
- Okej, vart ska vi?
- Vi snackar i bilen.


Vad hade hänt? Varför vart han så grinig. Jag drack upp min Cola sen gick vi ut till bilen och satte oss.

- Har det hänt nåt? frågade jag.
- Nej, eller asså vet du vem perez hilton är?
- Ja ..
- Aaa han tog kort på oss nyss inne på restaurangen, och det kommer antagligen komma upp i tidningarna.
- Oj då förstår jag, ska vi åka hem till mig? Det är ingen hemma.
- Visst varför inte! Sa han och så kom leéndet tillbaka.

När vi väl var framme så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0