That should be me - kap 6



.. satt vid datan.

- Du kan gå och duscha nu sa jag och torkade mitt hår. Det finns handukar i skåpet, ta vilken som helst. Det finns tandborstar där också! Du hittar nog.
- Okej tack, sa han o gick in i badrummet.

Jag satte mig vid datan och kollade Justins twitter, det stog " Have had an great day, and im hoping for more of those! thanks ******* " När man räknade stjärnorna så var det exakt lika många som i mitt namn. Jag kunde nästan inte fatta det .. att han är med mig .. av alla miljoner tjejer som Justin skulle kunna få. Det var nästan så att ja va tvungen att nypa mig själv för att kolla så jag inte drömde. Jag twittrade och skrev " Theres a really hot guy in my shower , call the police ;o lol. " Sen loggade jag ut och gick och la mig i sängen.

- Vart ska jag sova då? Frågade Justin

Så kollade jag på han och såg att han hade virat handuken runt midjan, åååh hans mage! Skulle kunna äta upp honom.

- Det finns ett gästrum i hallen längre bort, om du vill sova där. Sa jag , fast egentligen ville jag säga " Här .. precis bredvid mig! "
- Men vadå får jag inte sova med dig sa han och bet sig i läppen och kollade på mig.
- Jo självklart, sa jag och kände hur jag blev alldeles varm i hela kroppen.

Han kröp ner i sängen, det var en väldigt stor dubbelsäng och han låg i hörnet. Även fast vi sov i samma säng kändes det som om att vi va 10000 mil ifrån varandra. Jag tror att jag börjar gilla honom .. det är sjukt! Jag har vart med killen i en dag och börjar redan gilla han. Allt jag ville va att han skulle lägga sig precis bredvid mig och hålla om mig. Och helt plötsligt kände jag hans varma andedräkt i min nacke och hans arm runt min midja. Jag somnade direkt efter det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0