That should be me - kap 7



När jag vaknade upp så vände jag mig om .. Det låg ingen där! Jag visste att det var en dröm, en dröm som var för bra för att vara sann! Jag fällde en tår och bestämde mig för att somna om och komma tillbaka till drömmen. Precis när jag höll på och somna kände jag någon krypa tätt intill mig och pussa mig på axeln. Jag blev överlycklig och öppnade ögonen och log.


Jag hade vaknat rätt tidigt och gått och duschat och gått ner och fixat pannkakor så jag kunde fixa frukost på sängen åt Jasmine. Hon va så vacker när hon låg där så jag ville inte väcka henne. När jag blev klar med maten la jag allting på en bricka och bärde upp det till henne, sen kröp jag tätt intill henne och pussade henne. Hon vände sig om och log, hon va så vacker!


Jag blev så himla lycklig, gud jag gillade verkligen killen! Jag la mig i hans famn och pussade han på halsen.

- Hörru sömntuta, du har fått din sovmorgon! Kolla vad jag har. Sa han

Jag reste mig upp och såg att han hade bärt upp en bricka med mackor och juice och en liten ros.

- Aaaw tack sa jag och pussade honom på kinden och började äta på mackorna.

Sen hoppade jag in i duschen och duschade av mig, klädde på mig och borstade igenom mitt vågiga hår, sen kletade jag på lite mascara och lite parfym och gick ut till honom igen. Då satt han vid datan.

- Nämen oj vem va snyggingen du va med igår da? sa han och blinkade mot mig ;)
- Ja vet inte, han heter ju .. jaay .. justin nånting tror jag ?
- Snyggt namn ! sa han och log
- Visst! haha

Jag satte mig i sängen och han kom och satte sig bredvid mig.

- Du jag har en intervju idag men vill du träffas efter?
- Visst, varför inte . När börjar den?
- Om en timma så jag måste åka nu, sa han och reste sig upp.

Vi gick ner till dörren och jag stog och kollade på honom medans han knöt sina skor, han ställde sig upp och vi kollade på varandra ett tag.

- Alltså Jasmine, det är de att du är jätte söt och så, och jag tror jag börjar gilla dig även fast vi träffats en gång och jag vet hur sjukt det låter. Men problemet är att jag vet inte om du vill ha mig eller min livsstil..
- Din livsstil? Skämtar du med mig? Jag trodde du hade förstått att jag inte var en sån person, skulle jag vart det skulle väl hela världen vetat om att du var hemma hos mig nu!? Sa jag och kände hur jag höjde rösten lite.
- Jag skulle aldrig utnyttja någon, och om du inte kan förstå det så är jag inte rätt tjej för dig. Sa jag och skulle precis stänga dörren då han ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0