That should be me - kap 8



.. Satte foten iför och öppnade dörren.

- Jasmine , det var allt jag ville veta.. Sa han och kom emot mig och kysste mig.

Mina ben höll på att vika sig och han kände de så han tog tag om min midja så stog vi där och kysste varandra ett tag.

- Jag måste gå nu , men vi ses sen va? Frågade han
- Ja det är klart, bara att ringa. Men hörru du kan väl hos mig tills du ska tillbaka till atlanta för jag gillar inte att sova själv. Sa jag och kollade på honom med valp ögon.
- Självklart Gumman! Men nu måste jag skynda hejdå! Sa han och gav mig en snabb puss.

Sen stängde jag dörren och gick och la mig i sängen, jag kunde inte låta bli att le! Jag kände mig lycklig. Jag ringde upp Nathalie och bad henne komma över. Sen satte jag mig vid datan och gick in på twitter. Först uppdaterade jag med " I love feeling them butterflies in my stomach when i see you.. " Sen gick jag in på Justins och såg att det stog " I havent been this happy for a long time, btw you snore a little bit when you sleep. So cute! " Haha aaw! Det plingade på dörren och jag gick ner för att öppna och så springer Nathalie in i köket med en burk Ben & jerrys och kommer ut med två skedar och sätter sig i soffan.

- Kom , sitt ! berätta allt . Säger hon och storflinar
- Haha ja du vart ska man börja sa jag och tog en sked.

Jag berättade om allt, backstage , när vi satt i bilen, när vi åt, om perez hilton, när vi kom hem till mig, när vi badade, mjölkriget, hans twitter inlägg, när vi sov, frukosten, ALLT.

- Woooow .. va det ända natta fick fram.
- Vadå wow sa jag och började skratta
- Jag kan inte fatta att du av ALLA 12031203 triljarder tjejer som älskar justin bieber är tillsammans med honom.
- Men jag vet inte riktigt om vi är tillsammans eller så men ..
- Inga men ! Ni är tillsammans. Föresten har inte han intervju på TV nu? På kanal 5 är det väl?
- Joo vi kollar!

Så slog vi på TVn och där satt min prins!


Min intervju va livesänd på TV, och jag antog att Jasmin satt och kollade.

- Så justin , dejtar du någon just nu?
- Nej!
- Jaha, vem va personen du sågs med igår då ?
- Ett fan

jag ville reda ut hur det var mellan oss innan jag gick ut med något i livesänd TV, och jag ville fråga henne först om hon ville att hela världen skulle veta om att jag dateade henne.


Jag kände en liten klump i magen, var jag bara ett " fan " för honom? Men iofs, vad skulle jag ha förväntat mig.

- Gumman jag tror nog inte att han menade så .. Prata med honom , smsa honom nu och be han komma över så fort han är klar! Sa nathalie.
- Jo det är sant, man ska inte bli sur i förväg.

Så jag skickade iväg ett sms " Vi behöver prata, kom förbi när du är klar. "
Jag fick ett svar på en gång ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0