That should be me - kap 9



Jag öppnade smset och det stog " Öppna dörren, är redan här baby ". Jag gick och öppnade dörren och han kom in och kramade mig. Nathalie stog bara och gapade sen sa hon:

- Okej jag går härifrån innan jag svimmar eller nånting, gumman vi hörs sen, hejdå justin ! Sen stängde hon dörren efter sig.

Justin kollade in i mina ögon och tog tag i min hand sen gick vi och satte oss i soffan.

- Gumman lyssna, jag sa inget eftersom att jag inte visste om du ville att alla skulle veta det, och jag visste heller inte ifall vi dateade eller va tillsammans eller vad vi nu än är .. Sa han samtidigt som han kollade in i mina ögon och smekte min hand.
- Jag är inte sur om du tror det, jag smsade dig för jag ville prata om dethär och bestämma hur det var mellan oss sa jag och log.
- Nå .. hur är det då? frågade han.
- Vet inte, jag gillar dig .. jätte mycket .. svarade jag och rodnade.
- Jag vill kunna kalla dig för min !
- Det kan du redan göra, sa jag och såg att han blev lika röd som mig.

Sen kysste han mig. Resten av dagen spenderade vi hemma, vi kollade på film och badade i poolen.
Sen när jag loggade in på twitter hade justin skrivit " I have a girlfriend, i love you Jasmine ! "

Tillslut blev klockan 12 och båda var ganska trötta så vi gick och la oss i sängen. Han låg och kollade in i mina ögon och pussade mig löst på munnen.

- Du är så himla vacker! Ända sen jag såg dig inne på starbucks .. och tro mig, ända sen dess har jag vetat att jag aldrig någonsin kommer kunna älska någon annan tjej.

Jag satte mig ovanpå han och började kyssa hans mjuka läppar, sen hans hals, sen hans axlar. Sen vände han mig och jag tog av mig BHn. Vi la oss under täcker och ..


Kommentarer
Postat av: Tilda o Tess !

Det beror på :) Hur många läsare har du per dag ungefär? Kram.

2011-01-10 @ 13:01:01
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! :) Jättefin design! Gjort den själv? Isf, i vilket program? Kram.

2011-01-10 @ 13:19:26
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Sara

SKRIV MER!<3

2011-01-10 @ 16:00:12
Postat av: Amelia

Hej! Kul att dy gillar den ! Jag är med på ett länkbyte, lägger in länk till dig ikväll!:) kram

2011-01-10 @ 16:18:53
URL: http://justinbyamelia.blogg.se/
Postat av: anna

jag tror inte det är så många som hittat den här bloggen eftersom att den är ny :) men jag började läsa idag och jag gillar det :D är det jasmine villegas det handlar om? :) eftersom att hon är med på headern. annars skitbra skriver :)

KRAM

2011-01-10 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0